Договор с домакин

В сила от 10.02.2025г. Последна актуализация: 20.01.2025г.

    Настоящият договор се сключва между
    (1) Фондация „Локалфууд.бг”, с ЕИК 176993833, адрес на регистрация и управление: гр. Пловдив, ул. Николай Хайтов 21, представлявано от Управителя – Гергана Кабаиванова, от една страна като Платформата, и от друга страна, с долуподписания
    (2) Домакин.

    I. ПРЕДМЕТ НА ДОГОВОРА

    Чл. 1. (1) Платформата действа като рекламен агент и дава под наем на Домакина виртуално пространство на собствения си сайт www.pendara.bg за публикуване на оферти, индивидуализирани по цена, място, дата и описание, за предлаганите от Домакина гастрономически и/или културни преживявания, събития, уроци, обиколки (турове) и други, наричани за краткост Услуги.
    (2) Обработката на поръчките за Услугите се изпълнява от Платформата и Бронко Уайлд ЕООД, в ролята ѝ на туроператор.
    (3) Платформата предлага Услугите на Домакините на потребители за лично ползване, под формата на подаръчни ваучери с давност 6 месеца, както и на чуждестранни туристи.

    II. ЦЕНООБРАЗУВАНЕ И РАЗПЛАЩАНИЯ

    Чл. 2. (1) При публикуване на всяка една оферта за Услуга, Домакинът обявява цената си по свой избор. Наемната цена на Платформата е 70% от стойността на цената на Домакина. Крайната потребителска цена е сборът от цената на Домакина и наемната цена на Платформата.
    (2) Домакинът не дължи Наемна цена на Платформата за непродадените и неизползвани негови Услуги.
    (3) Платформата се задължава да предоставя на Домакина редовен отчет “Протокол” за направените резервации, платените суми и удържаните такси за Наемната цена. Отчетът “Протокол” се предоставя по e-mail след успешно завършена резервация на Услугите, в съответствие с условията на настоящия договор.

    Чл. 3. Страните по договора се споразумяват, че при извършена продажба на Услуги, потребитят (гостът) заплаща авансово цялата потребителска цена, състояща се от сбора на цената на Домакина и наемната цена за Платформата. Всеки потребител превежда дължимата сума на банковата сметка на Платформата – чрез картово плащане или с банков превод.

    Чл. 4. Сумите на Домакина се превеждат единствено по банков път, на основание на този договор, до 5-ия работен ден след провеждане на Услугата и след заявено плащане от страна на Домакина през резервационната система на сайта или писмено по e-mail, Messenger или Viber.

    Чл. 5. (1) Платформата издава фактура на потребителя (госта) за извършеното от него плащане на потребителската цена.
    (2) Платформата издава фактура на Домакина за удържаната от нея наемна цена и предава на Домакина чрез прихващане на вземанията неговата авансово удържана цена. Тъй като цената на Домакина не е предмет на сделка между него и Платформата, за Домакина не произтича задължението да издава фактура на Платформата.

    III. ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА СТРАНИТЕ

    Чл. 6. Домакинът е длъжен да осигури безопасност на храните, в случай че Услугите му включват приготвянето на такива, съгл. чл. 14 на Регламент ЕС 178/2002 и носи персонална отговорност за това съгл. чл. 1., т.1, буква а) от Регламент (ЕО) № 852/2004 на Европейския парламент и на Съвета от 29 април 2004 г. относно хигиената на храните.

    Чл. 7. (1) Домакинът е длъжен да информира Платформата за всяка промяна в цените и условията на своите Услуги най-малко 6 месеца предварително. Това задължение отпада само в случаите, когато Домакинът сключи Анекс за ограничени услуги с Платформата, в който изрично заявява отказ от предлагането на своите Услуги чрез ваучери и на чуждестранни туристи.
    (2) Домакинът няма право да откаже изпълнението на Услугите, след като ги е потвърдил на потребителя им (госта).
    (3) В случай че откаже без основателна причина изпълнението на потвърдени Услуги, Домакинът дължи на Платформата 100% от наемната цена за наетото виртуално пространство на Платформата. При повторно неизпълнение, Платформата има право да прекрати договора с Домакина и да свали от сайта си всички негови оферти.
    (4) Във всяко своя публикувана оферта на Услугите, Домакинът е длъжен да посочи срок за резервации преди датата на събитието и срок за анулации преди датата на събитието. Обичайните срокове на Платформата и в двата случая са 7 дена.
    (5) Отговорност на Домакина е, преди да приеме този договор, да се запознае с Общите условия на Платформата, както следва: “Общи условия за ползване”, “Политика за поверителност”, “Как да поръчате, вкл. начини на плащане”, “Политика за връщане и замяна на резервация”.

    Чл. 8. Защита на личните данни: (1) Платформата се задължава да обработва личните данни на Домакина и потребителите в съответствие с Регламент (ЕС) 2016/679 (Общ регламент относно защитата на данните, GDPR) и приложимото национално законодателство.
    (2) Личните данни ще бъдат събирани, използвани и съхранявани единствено за целите, свързани с предоставянето на Услуги в платформата, и няма да бъдат разкривани на трети страни без правно основание или изрично съгласие.
    (3) Платформата гарантира, че е внедрила подходящи технически и организационни мерки за защита на личните данни срещу неоторизиран достъп, злоупотреба, загуба или унищожаване.
    (4) Домакинът има право да изисква достъп до своите лични данни, коригиране, изтриване или ограничаване на тяхната обработка, както и да подаде жалба пред компетентния надзорен орган, в случай че смята, че правата му са нарушени.
    (5) Подробна информация относно обработването на личните данни се съдържа в “Политика за поверителност”, която е неразделна част от настоящия договор.

    Чл. 9. (1) Платформата се задължава да поддържа регистър на извършените Услуги на Домакина, като в него вписва следната информация по отношение на проследимост и безопасност на храните: Наименование на храните, приготвени по време на Услугите; Имената и контакт на Домакина, предоставящ Услугите; Имената и контакт на потребителите на Услугите; Дата и място на изпълнение на Услугите.
    (2) Домакинът е отговорен за предоставянето на точна и пълна информация относно предлаганите Услуги, включително за контактите си. Платформата не носи отговорност за грешки или пропуски в данните, предоставени от Домакина или потребителите.

    Чл. 10. Платформата не е страна по договорите за продажба на Услугите с потребителите на уебсайта www.pendara.bg, не е носител на задължения на основание тези договори между Домакина и потребителите, както и не е бизнес оператор по отношение на предлаганите храни като част от Услугите на Домакина, съгласно Закона за храните. Договорите за продажба от разстояние са на разположение на потребителите в частта “Общи условия за ползване” на сайта. При приемане на същите, договорите от разстояния се считат за сключени.

    IV. СРОК НА ДОГОВОРА И ПРЕКРАТЯВАНЕ

    Чл. 11. Договорът се сключва за срок от 1 година и влиза в сила от датата на неговото подписване от разстояние. След изтичане на срока на договора, той се подновява автоматично за същия период, освен ако някоя от страните не е заявила друго 30 дни преди изтичането му.

    Чл. 12. Настоящият договор може да бъде прекратен при следните условия:(1) По взаимно съгласие на страните с писмено известие.(2) Едностранно от всяка една от страните с едномесечно писмено предизвестие.(3) Едностранно при виновно неизпълнение на задълженията.(4) В случай на прекратяване на настоящия договор, двете страни поемат отговорност да изпълнят всички поети задължения към потребителите, закупили Услугите, както и помежду си. Домакинът се ангажира да изпълни вече заявените към датата на уведомлението негови Услуги.

    V. ЗАКЛЮЧИТЕЛНИ РАЗПОРЕДБИ

    Чл. 13. Страните следва да отправят всички съобщения и уведомления помежду си само в писмена форма по електронен път. Електронният адрес за кореспонденция с Платформата е office@pendara.bg.

    Чл. 14. За всички неуредени в настоящия договор въпроси се прилагат изцяло правилата и разпоредбите на действащото българско законодателство, което е приложимо към настоящия договор във всичките му аспекти.

    Чл. 15. (1) С настоящия договор Домакинът приема и се съгласява с “Общите условия за ползване” и с “Политиката за поверителност” на Платформата www.pendara.bg, които са неразделна част от този договор.
    (2) Всякакви промени в “Общите условия за ползване” и “Политиката за поверителност” на Платформата ще бъдат съобщавани предварително на Домакина в разумен срок, като се предоставя възможност за запознаване с тях преди влизането им в сила.
    (3) Ако Домакинът не е съгласен с извършените промени, той има право да прекрати договора съгласно клаузите за прекратяване, посочени в настоящия договор.
    Чл. 16. Договорът се подписва от разстояние чрез поставяне на отметка в съответното поле от страна на Домакина в електронната система на Платформата.






    Този формуляр използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват вашите данни.

    Item added to cart.
    0 items - лв.
    0
      Вашата количка
      Количката ви е празнаВръщане към магазина
        Използвай промо код