Договор с консултант

Последна актуализация: 27.01.2025г.

    Настоящият договор се сключва между
    (1) Фондация „Локалфууд.бг”, с ЕИК 176993833, адрес на регистрация и управление: гр. Пловдив, ул. Николай Хайтов 21, представлявано от Управителя – Гергана Кабаиванова, от една страна като Платформата, и от друга страна, с долуподписания
    (2) Консултант.

    I. ПРЕДМЕТ НА ДОГОВОРА

    Чл. 1. Платформата действа като рекламен агент и дава под наем на Консултанта виртуално пространство на собствения си сайт www.pendara.bg за публикуване на оферти, индивидуализирани по цена и описание, за предлаганите от Консултанта консултации, курсове и/или бизнес услуги, наричани за краткост Услуги.

    II. ЦЕНООБРАЗУВАНЕ И РАЗПЛАЩАНИЯ

    Чл. 2. (1) При публикуване на всяка една оферта за Услуга, Консултантът обявява цената си по свой избор. Наемната цена на Платформата е надценка, равна на 40% от стойността на цената на Консултанта. Крайната потребителска цена е сборът от цената на Консултанта и наемната цена на Платформата.
    * Pendara.bg не работи с комисионни, а с прозрачен модел на ценообразуване, който гарантира, че Вашата цена остава изцяло във Вашите ръце. Нашата наемна цена представлява надценка, която се добавя към цената на домакините, а не се изважда от нея. Това означава, че сумата, която определяте за Вашата услуга, Ви се изплаща в пълен размер, без удръжки.
    (2) Консултантът не дължи Наемна цена на Платформата за непродадените и неизползвани негови Услуги.
    (3) Платформата се задължава да предоставя на Консултанта редовен отчет “Протокол” за направените поръчки, платените суми и удържаните такси за Наемната цена. Отчетът “Протокол” се предоставя по e-mail след успешно завършена покупка на Услугите, в съответствие с условията на настоящия договор.

    Чл. 3. Страните по договора се споразумяват, че при извършена продажба на Услуги, потребитят заплаща авансово цялата потребителска цена, състояща се от сбора на цената на Консултанта и наемната цена за Платформата. Всеки потребител превежда дължимата сума на банковата сметка на Платформата – чрез картово плащане или с банков превод.

    Чл. 4. Сумите на Консултанта се превеждат единствено по банков път, на основание на този договор, до 5-ия работен ден след извършване на Услугата и след заявено плащане от страна на Консултанта през резервационната система на сайта или писмено по e-mail, Messenger или Viber.

    Чл. 5. (1) Платформата издава фактура на потребителя за извършеното от него плащане на потребителската цена.
    (2) Платформата издава фактура на Консултанта за удържаната от нея наемна цена и предава на Консултанта чрез прихващане на вземанията неговата авансово удържана цена. Тъй като цената на Консултанта не е предмет на сделка между него и Платформата, за Консултанта не произтича задължението да издава фактура на Платформата.

    III. ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА СТРАНИТЕ

    Чл. 6. Консултантът е длъжен да информира Платформата за всяка промяна в цените и условията на своите Услуги най-малко 3 месеца предварително.
    (2) Консултантът няма право да откаже изпълнението на Услугите, след като ги е потвърдил на потребителя им.
    (3) В случай че откаже без основателна причина изпълнението на потвърдени Услуги, Консултантът дължи на Платформата 100% от наемната цена за наетото виртуално пространство на Платформата. При повторно неизпълнение, Платформата има право да прекрати договора с Консултанта и да свали от сайта си всички негови оферти.
    (4) В случай че Консултантът предлага Услуга, фиксирана за определена дата, той е длъжен да посочи срок за анулации преди датата на провеждане на Услугата. Обичайният срок на Платформата е 7 дена.
    (5) Отговорност на Консултанта е, преди да приеме този договор, да се запознае с Общите условия на Платформата, както следва: “Общи условия за ползване”, “Политика за поверителност” и “Политика за връщане и замяна на резервация”.

    Чл. 8. Защита на личните данни: (1) Платформата се задължава да обработва личните данни на Консултанта и потребителите в съответствие с Регламент (ЕС) 2016/679 (Общ регламент относно защитата на данните, GDPR) и приложимото национално законодателство.
    (2) Личните данни ще бъдат събирани, използвани и съхранявани единствено за целите, свързани с предоставянето на Услуги в платформата, и няма да бъдат разкривани на трети страни без правно основание или изрично съгласие.
    (3) Платформата гарантира, че е внедрила подходящи технически и организационни мерки за защита на личните данни срещу неоторизиран достъп, злоупотреба, загуба или унищожаване.
    (4) Консултантът има право да изисква достъп до своите лични данни, коригиране, изтриване или ограничаване на тяхната обработка, както и да подаде жалба пред компетентния надзорен орган, в случай че смята, че правата му са нарушени.
    (5) Подробна информация относно обработването на личните данни се съдържа в “Политика за поверителност”, която е неразделна част от настоящия договор.

    Чл. 9. Консултантът е отговорен за предоставянето на точна и пълна информация относно предлаганите Услуги, включително за контактите си. Платформата не носи отговорност за грешки или пропуски в данните, предоставени от Консултанта или потребителите.

    Чл. 10. Платформата не е страна по договорите за продажба на Услугите с потребителите на уебсайта www.pendara.bg и не е носител на задължения на основание тези договори между Консултанта и потребителите. Договорите за продажба от разстояние са на разположение на потребителите в частта “Общи условия за ползване” на сайта. При приемане на същите, договорите от разстояния се считат за сключени.

    IV. СРОК НА ДОГОВОРА И ПРЕКРАТЯВАНЕ

    Чл. 11. Договорът се сключва за срок от 1 година и влиза в сила от датата на неговото подписване от разстояние. След изтичане на срока на договора, той се подновява автоматично за същия период, освен ако някоя от страните не е заявила друго 30 дни преди изтичането му.

    Чл. 12. Настоящият договор може да бъде прекратен при следните условия:(1) По взаимно съгласие на страните с писмено известие.(2) Едностранно от всяка една от страните с едномесечно писмено предизвестие.(3) Едностранно при виновно неизпълнение на задълженията.(4) В случай на прекратяване на настоящия договор, двете страни поемат отговорност да изпълнят всички поети задължения към потребителите, закупили Услугите, както и помежду си. Консултантът се ангажира да изпълни вече заявените към датата на уведомлението негови Услуги.

    V. ЗАКЛЮЧИТЕЛНИ РАЗПОРЕДБИ

    Чл. 13. Страните следва да отправят всички съобщения и уведомления помежду си само в писмена форма по електронен път. Електронният адрес за кореспонденция с Платформата е office@pendara.bg.

    Чл. 14. За всички неуредени в настоящия договор въпроси се прилагат изцяло правилата и разпоредбите на действащото българско законодателство, което е приложимо към настоящия договор във всичките му аспекти.

    Чл. 15. (1) С настоящия договор Консултантът приема и се съгласява с “Общите условия за ползване” и с “Политиката за поверителност” на Платформата www.pendara.bg, които са неразделна част от този договор.
    (2) Всякакви промени в “Общите условия за ползване” и “Политиката за поверителност” на Платформата ще бъдат съобщавани предварително на Консултанта в разумен срок, като се предоставя възможност за запознаване с тях преди влизането им в сила.
    (3) Ако Консултантът не е съгласен с извършените промени, той има право да прекрати договора съгласно клаузите за прекратяване, посочени в настоящия договор.

    Чл. 16. Договорът се подписва от разстояние чрез поставяне на отметка в съответното поле от страна на Консултанта в електронната система на Платформата.





    Този формуляр използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват вашите данни.

    Item added to cart.
    0 items - лв.
    0
      Вашата количка
      Количката ви е празнаВръщане към магазина
        Използвай промо код